BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, July 3, 2009

wwooaaaaaa ponat eden mikior nak pasang natang nih......







salam kepeningan.....

Hahahaha...ffuuuhhhhhhhh hampir 2 hari aku berada di Pejabat Kembara Tour di Kompleks Dato Kailan...di mana lagi kalo kan kat kepala batas Penang laaaa ooiiii...
Nih pejabat kawan ayah aku,ayah dia baru je angkat set drum....murah giler,kepada drummer diluar or didalam sna leh laaaa gtau aku kalo berminat nak dapat kan drumset cm nih...tak sampai 1000 maaaaa...hahaha.aKU pon terkejut...nih la 1st time aku pasang machine nih...mmg mencabar naluri dan minda remaja seperti aku.
Tapi....sonok beb kat pejabat tuh..macam2 barang pelancongan diseluruh dunia da..hahaha.Keris tak yah cherita laaa..mmg byk la koleksi,siap da pedang samurai g..FUUUHHHH leh men lawan pedang laaa kat situ..kan yang plastik nya tp real nya wwwoooooaaaaa.Tapi yang wa respek tuh coz ayah dia nih mmg kumpul banyak barang muzik..ntah cm mn laaa leh sama lak dengan minat aku......x larat nak tulis banyak2 hahaha...nih set drum nya...siap da kulit kangaroo lg aku selit kan...hahaha....

0 comments: