BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 9, 2009

bOsaN dan BerFikir

hurmmmmmmmm.......
hari ni aku tak tau nak wat pa pe.Dari td aku asyik pegaang guitar kapok aku.Semalam aku angkat 1 electric guitar dr kwn aku...tp malang maaaaa coz guitar tuh prob..so aku asyik search ja kat ternet nih cari tempat mana yg leh repair guitar and murah.Dah x de duit lorr.Rasa cam nak ja keluar jalan2 and abiz kan masa diluar or tempat2 kat malaysia nih,tapi tuh laaaaaaa...modal la kan.Satu lagi misi aku karang nak abiz kan pantang moto aku tuh....krg baru 752km baru...hurmmmmm.Hope capai la 1000km...aku nak balik perak t wooooooo...x kan nak nek slow jaaa atas highway kan...ehhh pa yang aku melalut nih...hahahaha.Dari bosan dh sembang psal moto lak...hahaha.

Ramai orang cakap hobi tuh bleh isi masa lapang....berkesan ke?btol ke?knapa aku tidak gtu...hahahaha.aku minat sgt men guitar n baca buku...tp still bosan g.Kenapa???hurmmmmm......da sapa2 tau jalan penyelesaian ???tolong laaaaa errkkkkkk...buntu gua mikir...

salam kebosanan dr melody melancholic

0 comments: