BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, June 9, 2009

"teMan,kawan,sahabat"------->adakah sama?

Assalamualaikum dan selamat sejahtera,

Aku percaya yang semua orang pernah bersahabat,pernah berteman and pernah berkawan.Biarpon di ceruk2 mn sekali pon seseorang tu pasti berteman.Kenapa kita x dpt idup berseorangan?Kenapa mesti berteman?Aaarghhh pelik manusia nih kan..bila berteman banyak pula perihal nya.Macam2 yang berlaku bak kata atok dlm astro tuh "macam2 ada".Memang mcm2 ada hahahaha...smpai la pa yg tiada pon diada kan juga...hahahaha.Plik aku dgn idup kita nih.HUrmmmmmm...dah lenguh tangan nulis...hahahaha.aku nih mmg x suka naip nih.Tapi x ngapa laaaaaa...eehhhh lom terjawab lagi adakah ketiga-tiga di atas sama saja atau tidak.Aku rasa la semua tuh sama aja.T p aku percaya disebalik ketiga-tiga gelaran tuh pasti tersembunyi seribu kisah dalam ati kita semua.Aku percaya selagi mana nyawa tidak terputus dari jasad,selagi itu la kita akan menjalani idup dan bersahabat.Aku juga begitu.

wassalam........dunia sahabat.

0 comments: