BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, June 15, 2009

layangan minda diawangan keriangan




salam....dunia sahabat....

Tengok layang2 kat atas tuh...batman hohoho....petang td...aku keluar dengan kawan aku.....napa cam bosan ja ayat aku nih..hahahaha...Tak tau nak tulis macam mana..tp tuh laaa..mmg x tau nak buat pa la ptg td...
Disini lah segala revolusi layang2 bermula,dimana aku dengan kawan ku telah singgah di hentian rehat tepi pantai kat tempat aku and kami telah membeli-belah 2 biji layang2 batman..bukan pinjam dari batman lak erk..beli laaa...then dengan tak malu and tanpa segan silu and pilu....pa lagi...berlari-lari anak lah kami berdua seperti kanak2 menikmati masa hidup nya yang tanpa ragu2 dan masalah..hahahahaha....
Apabila angin bertiup kencang,bayu menghembus laju....matahari ingin pergi dr muka bumi ini yang penuh kebencian...maka muncul lah 2 wira layang pandang...ehhh layang2 dengan membawa layang2 kelawar ditangan mereka....dengan girang dan tersenyum riang memecah hening petang..................jika dan hanya jika terbang lah layang2 kelawar itu di awangan dan dengan itu tertawa lah kedua2 orang wira gagah perkasa itu.....hehehehe....riuh dan gamat skali keadaan disekeliling di dampingi ombak yang ganas memukul pantai...aduuuhhh sakit nya pantai...hurmmmmm...
Begitu tinggi sekali layang2 mereka terbang seperti tinggi nya harapan mereka tuk melihat anak bangsa mereka berjaya.Maka hati kedua-dua orang wira itu puas bak dipenuhi nikmat yang teramat sangat.Layang2 megah berlegar di awangan....di situ mereka tidak sedar yang hanya mereka berdua ja yang bermain layang2.Tiba-tiba telah datang seorang rakyat jelata dan menanyakan tentang layang2 kepada salah seorang wira itu...dengan megah wira itu melontarkan kata-kata dan khabarkan kepada rakyat jelata yang disana terdapat penjual layang2...dengan senyuman yang terukir dibibir yang merekah itu...si rakyat jelata itu terus berlari-lari anak dengan penuh minat tuk memiliki sebiji layang2 juga....
Akhir sekali,sebelum kisah ini tamat......kedua wira itu terkejut kerana tidak seberapa lama bak purnama penuh,telah rmai kaum hawa dan kaum adam bermain layang2 di tepi pantai itu.Maka wira itu lah pencetus seni bermain layang2 moden..............happy ever after...

aku and kawan aku la wira tuh...hahahaha...idup mesti enjoy..buat pa pon asal kan x kaco orang len..............................idup layang2..sok nak men g..hahahaha.jom laaa join..

bye...wassalam.

1 comments:

atHia mArDiHah said...

aip3...
salam mushuk..
wah3...sonok men layang2 erk...
hahha..citer rakyat maner syg amik ni..hehehe...
'sebiji layang2'..word bru erk...hehehe..

xkesahlaa pe pun..asalkan syg epi..

alwiz love u syg...

muahhh3x...